Please, Don't Stop the Music!

Har märkt att jag har börjat tänka mer och mer på texten på låtar.. vad den som har skrivit dom verkligen har menat. Musik betyder så mkt för mej, den finns alltid där. Sen finns det ju låtar som det inte finns någon ''mening'' med, men jag gillar musik som får en att verkligen tänka på vad texten handlar om, verkligen känna efter. JAg brukar ju lägga upp musik här ibland, och oftast så har jag en ''hidden agenda'' alltså vill jag säga nått med just den låten. Och när jag inte har haft det så har jag faktiskt skrivit det... :P



Rihanna - Please Don't Stop the Music


I wanna' take you away,
Lets escape into the music,
DJ, let it play.

...

Please don't stop the,
Please don't stop the,
Please don't stop the music!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0