One tired needs her beautysleep...

japp. Jag behöver sova. ändå gör jag inte det. Man kan säga att jag alltid gör tvärt emot vad jag själv tycker. Det har bara blivit så mer och mer nu på senaste tiden. Om jag tycker att jag borde stänga av datan så sitter jag alltid minst en halvtimme till... lixom eh? xD

Jaja. Om bloggen nu då. Jag håller på att lära mej photoshop (har typ haft det i en vecka snart) och snart så ska jag fixa fiin ny design! :D ...men inte än. Ska också försöka skriva lite mer, jag va ju inte hemma förra veckan typ, så det va lite svårt utan dator :/
 
Skolan va ok idag. Hade dans på id och det var tur att det inte var pardans! :S Läste HP (på eng) på svenskan för jag hade ingen svenskabok.. x) och sen så va det läxhjälp. Tur att man kan göra läxorna i skolan för annars så hade jag inte gjort dom. ^^,

aja, måste byta om, ska ner på hjälpledare nu! :) Ska ha min nya tgf-dress (team sportia) också :D

Ska leka lite med ps sen och försöka fixa en fin header :P ...om det blir nån fin så kan jag ha den sålänge isf! ^^,

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0