Myslördag...?

Änntligen så fick jag tummen ur idag och städade lite i mitt rum, även om det inte är färdigt än på långa vägar så började jag iaf med att slänga ut mattorna, plocka undan lite och dammsuga! ^^, Så nu ser det iaf inte ut som ett bombnedslag längre iaf... xD

Sen har jag också duschat och övat på gitarren. Hoppas att jag inte gör bort mej imorron, nej, det får jag bara inte göra! Håll tummarna för mej! :P

Nu är det 1 timma och 30 min kvar tills Gosskören börjar på 2:an. Vi såg den förra året i skolan, och den var faktiskt ganska bra. + att den är på franska så jag tänkte att jag ska passa på och se om jag fattar nått.. :3

Dagens problem (eller morgindagens egentligen..) :
Konfan slutar 17.00 , och då börjar gympan... :S
Måste gå på konfan, och jag måste också gå på gympan för jag måste ha mera bingolotto-jul-kalendrar att sälja för alla mina är slut :( ...hoppas att linnea ringer mej sen så att vi kan bestämma hur vi ska göra, om vi ska gå eller inte!

...märkte också idag att sandra hade lagt ut bilder från när vi va i gbg på lovet, värsta fula bilden på mej! xD ...du la säkert ut den med fliit, vah? ;D 

Jag stör mej på den här designen på bloggen, men jag har bara inte tid att fixa det just nu! :( ...men så fort jag kan ska jag göra det, promise!


Bara jag och farsan hemma så vi ska passa på att käka pizza! :'D Mums!

nej, men ha en bra lördag alla! För nu måste jag dra.



Koppla av en stund och njut av lite musik innan du drar vidare! :')

Timberland ft One Republic - Apologize




xoxo Vicky <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0