Life is like a rollercoaster...

... 


Dagshoroskop - lördag 17 november

Även om det är lördag kan en del praktiska göromål vara aktuella om du inte behöver rycka in på jobbet. Du kan avsluta ett gammalt projekt och nå konkreta resultat. Kvällen blir desto mer upplyftande.


Dagen började dåligt, skulle göra hkk-läxan, men hälften av ingridienserna saknades och mamma skylled på mej och jag skyllde på henne. Pappa och morbror va i tysklad. Gjorde annat bröd ist, och soppan blev iaf god. Fast jag brände mej på tummen och satt sen med kyl-gel-påse i en timme typ... :'/

Sen har jag väl inte gjor så mkt. sutit vid datan mest. Har badat bastu och duschat nu och ska väl hjälpa till att göra tacos strax. Ska också fixa ny kompress med alsolsprit på till min arm. Den såg riktigt fin ut igår faktiskt! :) Har gummi-sårnät emellan brännmärket och kompressen så att den inte ska fastna och nu är allt det äckliga varet borta så snart kan jag nog börja lufta det! :D Skönt att slippa den där tuben på armen... ^^,

ska äta nu, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0