{Insert smart rubrik here..}

Ja, imorgon är en ny dag. eh

Vi har bad imorron, men jag har tur och slipper 8) nice! Hade glömt att vi hade matte-läxa tills idag med, så jag fick göra den tills imorron, men jag har inte ens börjat än! xD Vi får se hur detta går...

Today har varit en helt vanlig dag. Jag känner mej stark, och jag fattar inte hur det kommer sej. Känns som om jag klarar vad som helst, eller ja... Jävligt svårt att förklara iaf. :/ (har skrivit om det typ 10 ggr, men nu skiter jag i att ens försöka mer! xD)

Konfa-möte i kyrkan innan med allas föräldrar typ. Va väl ganska kul :P Fick saft och gigantiska bullar *mums* 8D sen så va jag smart och välte ut ewwes saft (som hon osmart nog ställt under bänken framför) och jag inte såg den och såklart välte den xD jo, jag är alltid klantig, men det va faktiskt liite osmart av henne med att ställa den där... (A)

Jävligt trött är jag, och om jag ska hinna duscha och packa allt OCH göra matteläxan så får jag nog lägga på ett kol. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0