I'm getting stronger.

Såå skönt att känna att man klara sej själv, att man inte behöver andra runt omkring sej varje minut. Jag har börjat tänka att om man ser på saker på ett possetivt sätt så går det oftast tre gånger så bra som om man såg på det negativt. Om man går upp på morgonen med ett bra humör och har inställningen att det kommer att bli en bra dag, så gör du den helt automatiskt till en bra dag direkt. Sen behöver allt inte vara perfekt för att det ska vara en bra dag. Dåliga saker kan vändas till bra saker, tex om du trillar och slår dej, så kan det vara dagens roligaste händelse om du bara gör den till nått roligt, förstår du vad jag menar? Bah, tror inte att nån fattar mitt svammel, men det funkar iaf för mej. :)

Såå, idag har varit en bra dag, som vanligt x) eller ja, jag har gjort den till en bra dag ^^, lixom inget kan få ner mitt humör på jorden igen verkar det som... hinner inte skriva mer nu, stressar som attans för OTH börjar alldeles strax :DDD Hoppas allting årdnar sej! ;___;

Skriver säkert nått mer efter hjälpledaren och mixen sen ikväll! :P
 
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah just de jag fattar ju preciis, jag vet inte ens vad url e:/

2007-11-24 @ 14:56:36
Postat av: josefin

Heej fin blogg du har. Titta gärna på min blogg också om du vill oc kommentera så kan jag kolla på din och kommentera din om du vill. :)

2008-12-31 @ 14:27:18
URL: http://blackandwhitee.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0