En perfekt fredag! :')

Ja, idag har allt varit helt perfekt. Även om det hänt några småsaker så har jag sett dom från den ljusa sidan och sett dom som något som förgyller dagen ännu mer. Vet inte varför, men allt känns så magiskt idag. :')

Alla har varit snälla idag, och allt har varit så himla kul. Inte ens badet kunde få ner mej på jorden igen! x) Sen kom första snön när vi hade bild och det var så mysigt att sitta och rita i korridoren när det föll gigantiska, jätte-vita, mjuka snöfligor utanför... :3  Sen så va det övning i kyrkan, för jag ska vara med och spela på gudstjänsten på söndag med konfan och det gick väl ganska bra... (måste öva mer! xD) och jag slapp dom svåraste låtarna iaf.. :P 

Även om idag inte har varit en perfekt dag, så har det varit en perfekt dag ändå.
Det känns som om vad som händer egentligen inte har någon betydelse, det som betyder något är hur du ser på saken, hur du själv uppfattar det som händer. Min blogg heter HaveFaith av en anledning. Tror man på sej själv så klarar man så mkt mer än vad man hade klarat annars. Man måste lita på att allt fixar sej och att allt inte är perfekt, för ingen är perfekt, men ändå så kan en person vara perfekt på sitt eget vis, precis som den här dagen har varit perfekt för mej, för jag har verkligen varit på bra humör idag! :) såå, Have Faith! ;D ...tolka det som du vill, men det är det jag vill få fram!



Lyssna på den här låten med Aly & Aj, jag blir så glad varje gång jag hör den! :)  Den passar mej idag och hur jag känner, så därför blev det den! :'D ...lyssna på texten med! ^^,




...för det är lixom kul att vara galen ibland! :3

xoxo


(för er som inte vet så betydet det pussar och kramar - hugs and kisses :'D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0