Dumma! :'(

Jag KAN inte få bort den dumma rubrik-saken där uppe!!! *peka* ;__; Hur jag ÄN försöker så går det inte! :@ Jag vill ha den osynlig, som stina-lee! :( På hennes blogg så syns den inte, men om man markerar där uppe så ser man att den finns ändå, om jag bara kunde komma på hur jag ska göra! :/

Är i övrigt nöjd med min nya header! :D Börjar ju som sagt lära mej Photoshop nu, eller ja... :3 Fast nu ser det ganska trist ut och det saknas lite färg. Får väl se när jag hinner göra nått åt den saken.. x)

På gympan så skulle vi va i gamla hallen för tif-cupen va i nya, har lixom inte varit där inne på över ett år. Helt SJUKT hur konstigt det känns att vara där inne och gympa! xD Btw, städar dom inte där inne över huvud taget? :'O Lixom när vi dansade vårat fristående så rullade vi  b o k s t a v l i g e n  runt i grus och damm! :S Sen är golvet där nästan bara betong och en plastmatta på, så jag fick ont i mina ben och eftersom jag börjar få tillbaka min behinneinflamation så jag kunde inte vara med hela träningen :'/  Asså f*n om dt kommer tillbaka nu! :@

Sen så påminde Sarah mej så snällt om att vi har hkk-prov imorron. Hej-hopp, just det... :/ hehe, mvg, here i come!! (soo not!)  

Saken är den att folk verkar tro att jag sitter hemma och pluggar typ hela tiden, vilket jag verkligen inte gör. Jag hinner ju knappt med det! Är nere i hallen varje dag, egen gympa, hjälpledare mm. enda dagarna som jag inte är där är väl fredag och lördag... :3 och sen är det ju datan med, blogga och annat, så läxor är lixom inte min högsta prioritet...

Jahopp, nu är klockan 9 och om jag vill hinna kolla på provet och fixa allt tills imorron så måste jag nog gå nu... känns fel att gå eftersom jag inte har fixat bloggen färdigt, men jag kan inte göra det nu ändå för jag vet inte hur jag ska göra det. :/ Hoppas det duger iaf.

xoxo Vicky


Kommentarer
Postat av: fiaa

haha jadu, de är lätt att göra :p oth är ju jättebra, fast tittar inte så ofta nu tittade mer förr. haha.

ah mn alla har väl en snäll och en mindre snäll sida xD haha.

2007-11-19 @ 21:19:33
URL: http://fiarydback.blogg.se
Postat av: fiaa

haha jadu, de är lätt att göra :p oth är ju jättebra, fast tittar inte så ofta nu tittade mer förr. haha.

ah mn alla har väl en snäll och en mindre snäll sida xD haha.

2007-11-19 @ 21:20:04
URL: http://fiarydback.blogg.se
Postat av: fia

oj de blev två :O , aja såg nu iaf att du hade komenterat hannas blogg om hkk provet, du får gärna säga lite vad som kommer till mig (A) haha ;)

2007-11-19 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0