Dance, dance, dance!

Ja, nu kan vi hela dansen! :D Äntligen är vårat fristående helt inlärt och nu är det bara att öva, öva, öva! ^^, Jag gillar att vi avslutar med masken, ganska coolt tycker jag... :P Det är så jobbigt att dansa, för man måste ta ut allt, men ändå är det det allra roligaste! Hoppas att jag får dansa på tävlingen i januari! :D Det va jättejobbigt idag, fast kul, och jag är helt slutkörd! xD Gick ganska bra idag, men jag MÅSTE lära mej rondat-flickis själv tills tävlingen! :( 

I skolan idag så fick vi veta vad skolverket hade kommit fram till när dom va hos oss i april, och sen så fick vi diskutera i grupper med nåra 8:or, några 9:or och några 7:or. Vi hade fått alldeles för mkt tid på oss så efter halva så fick alla gå.. xD
 
Ska spela i kyrkan på söndag när vi ska på gudstjänst med konfan. >.< iofs så är låtarna ganska lätta, men jag vill öva så att allt är perfekt nu när jag kan visa xD ...fast jag har absolut ingen tid att öva, så det blir nog lite hafsigt... :(

Mys med tjejerna <3 (ni vet vilka jag menar, och vilka jag inte menar! 0:'D) kollade på en film (hjärnsläpp på vad den hette) men vi ska kolla färdigt nästa gång eftersom jag och linnea var tvugna att gå iväg.. :)

nu ska jag duscha, och försöka öva lite på gitarren, och glosorna som vi visst hade tills imorron! Så därför startar jag inte min dator idag, för då fastnar jag xD (är på familjens)

gympa imorron med, men det ska bli kul! :D ...vårdcentralen med.. :( har haft ont i halsen i över en månad nu... :/

aja, godnatt nu då x)

Vicky <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0