Bonne nuit...

Vilken dag! Allt är helt upp-och-ner.. eller ja, en konstig dag har det varit iaf! :P

För det första så var mitt hår helt... blä.. och konstigt, fast jag duschade igår! :S
Sen på idrotten så hoppade vi höjd (kul iofs, och jag hoppade 1.25 :D) men sen så brände jag upp hela min arm (typ :P)  när jag skulle skynda mej och hoppa en gång till när vi skulle plocka undan. kan ju säga att det svider som eld fortfarande. Har brännt mej många gånger innan (det blir så på gympan ibland) men aldrig har det brännt så här! Iofs så har det mest varit små märken på knäna och fötterna och inte på armen, men ändå! :'/

Sen va det hjälpledare och vi har börjat ta ut varven till tävlingen den 3:e februari, det va typ det enda vi gjorde + att dom övade på sitt fristående med.. :)

...hoppas vi får öva på vårat imorron, nu när vi kan hela! :D Och så SKA jag klara rondat-flickis själv! Jag SKA, ok? x)
Hoppgrop på fredag i skolan, hoppas att henrik låter oss göra sträckvolter med skruv, måste öva på mina.. x) Fast skolans trampett e ju såå dålig så det kanske inte går.. :/

men men, måste fixa lite saker innan jag ska sova..  nattii  :P

Vicky <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0