Städdag?

Det är meningen att jag ska städa idag, men jag har fastnat här :( vet inte varför det blir så... katastrof i rummet iaf, så det behövs! Nästa helg är det julstädning, så då underlättar det ju om man inte har massa saker överallt.. :PFast även om jag städar nu så ser det väl lika dant ut om 2 dagar... xD

Fick sån lust att spela sims 2 i morses, men asså jag har ju massa att göra! :/ va typ 1 år sen jag spelade det iaf :P ...och det skulle ju vara typiskt mej att sätta mej och spela nu när jag börjar få panik om allt annat x)

Idol gick som jag ville igår iaf :) Marie vann så nu är Amanda fri att göra vsin egen grej! Vinnarlåten passade inte henne för 5 öre och dessutom så brukar ju inte dom som vinner komma så långt :P

måste iaf gå och försöka städa lite nu.. :3

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0