Sista veckan nu!

Är hemma från gympan nu. Va tråkigt idag. Kan bero på att jag har sträckt båda låren fram och så gör det fortfarande ont i mina ben + att mina tår cpar! :S Annars så hade det nog varit ganksa kul, för vi fick ha Berta (pegasus) och så va det lite nya förövningar :P , sen fick jag hem för pappa va på hockey, booring! Tog 20 min iaf.

Undra vad vi ska göra på hemkunskapen imorron, eftersom många har temadagar denna sista veckan så missar många klasser sin hkk, men inte vi för vi har det första lektionen på måndagar :P ...så jag hoppas att vi får göra nått kul! (och helst gott också) ^^, 

Ska hämta nått att tugga på nu, och sen ska jag nog spela lite mer gitarr också! :D

...har inte orkat fixa bloggen än heller, så ni får stå ut ett tag till! x)

hejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0