Nervöös.. :3

Sitter här i skolan nu på samhall och väntar på att klockan ska gå. Blir bara mer och mer nervös för ikväll :S vet inte varför, och dt kommer nog inte såå mkt folk ändå.. men ändå :SSS

Om typ 5 min så ska jag sticka till gitarren. får se om sarah förljer med dit eller om hon stannar här vid datan :P aja, sen blir dt till grottan och baka pepparkakor :) sen till hallen och byta om och skit :P fixa håret och få reda på sånger till luciatåget med :P första juluppvisningen faktiskt :D Pappa ska filma, så får vi se om jag lägger upp nått på youtube sen så jag kan visa :) sen ska jag ju va med och passa med, så dt blir mkt mer tider att hålla koll på ;D

jappjapp, shiet va jag har ont i magen nu :S jag måste klara frivolt-hjulning, vilket jag vet att jag inte kommer att göra :S och jag e först på dt med :/ aja, dt går säkert bra! vet ju iaf att jag kommer klara rondat-flickis, det går bara bättre och bättre! :D bara inte benhinneinflammationen blir värre, då kommer att gå skit! :(

aja, dt får jag oroa mej för sen :P

ha det bra! :)

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0