Lugnet efter stormen...

Jag hatar känslan som kommer när man haft massa folk hemma och så när dom åker hem så blir allt så tyst och man vet inte nått vad man ska hitta på. Allt blir plötsligt så tråkigt. Jag hatar verkligen den känslan, man känner sig ensam på nått vis... :/ 

aja, Kerstin, Mats, Nanja och Emmie va iaf här från torsdas till idag, va ganska längesen vi sågs nu. typ augusti senast. ^^, Fick veta iaf att dom ska spara den kattungen som jag döpte sist jag va nere, konstigt nog så döper dom inte kattungarna för alltid när jag frågar så har dom inga namn och då blir det bara att jag kallar dom nått! x) tillbax till ämnet, dom ska alltså behålla Sessan. Jag får alltid en favorit av deras kattungar, och så försöker kerstin alltid övertala mamma och pappa att jag ska få ta med den hem xD  

Vi va iaf i Gällstad och shoppade igår (tur att dom har en minibuss eftersom vi e 7 st xD) och jag köpte ett par skor, en till palestinasjal, sockar (typ hål på alla mina xD) och lite till. Va väl ganska kul iaf :P Provade typ tusen saker på Lager, men det blev inget köpt.. :P

Så kollade vi på HP5 på dvd igår med, fick ju den i julklapp, för jag har inte sett den innan, ganska konstigt, sånt freak som jag är xD ...fast filmerna är inte ett dugg lika bra som böckerna! Dom tar bort alla delar som verkligen betyder något, dom som man verkligen kommer ihåg och älskar. Att Ron och Hermione blir prefekter, men inte harry och han inte förstår vad han har gjort för fel, att ron får en ny kvast. Allt roligt om tonks och allt som händer på Grimaldiplan :) Och Dolores Umbridge är så mkt hemskare i böckerna än vad hon är i filmen, hon ser ju inte ens ut som det står :P nej, jag gillar inte filmerna lika mkt helt enkelt! ...Ska btw snart börja läsa HP7 på svenska, har inte särskillt brottom, för jag vet ju redan vad som händer, men altså man kommer ju förstå mer av dom dära små sakerna som gör HP till HP bättre. :) 

...kan man få tiden att gå tillbaka?

Man ångrar saker som man inte gjorde mer än de saker som man gjorde som inte gick som man trott.


Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0