Långfredag att inte glömma på ett tag.

Ja, det va riktigt mysigt idag. Inte jättemkt folk som jag kände så dt va ganska lungt. Mamma hämtade sina nya glasögon och jag provade lite också. :) Hon va värsta avundsjuk på att jag passade i så många olika :P Nej, men det är väl kul att prova lite! Glasögon säger ganska mkt om hur du är som person, och det ger dej en helt ny ''look'', så jag vill inte ha ett par glasögon för att bara kunna ha här hemma, jag måste ju kunna ha dom annars också om jag vill!! Så jag hoppas att jag ska få ett par som passar mej! :) Hittade ett par jättefina som jag verkligen gillade, men dom va mörkgröna :/ iofs så gillar jag grönt, men det är lixom mammas färg på någe vis x) ...så han skulle ta hem ett par bruna i samma då, så får jag se om jag gillar dom *hoppas* ^^, iofs så kostade dom 1600 och det gjorde mammas med, så vi får väl se vad som händer :P 

Sen så va jag med när m&p köpte julklapp(ar?) till mej, så nu vet jag ju lixom vad jag ska få! :( Att dom inte förstår att jag fortfarande vill att det ska vara överaskning? Tänker inte säga vad det är dom köpte, för då är det too obvious lixom x) men jag kommer bli glad på julafton iaf ^^, även om det inte blir samma sak när jag redan vet vad jag ska få :P

Sen har jag så j*vla ont i mina ben med, så i varje affär så fick jag leta upp nån stans att sitta :( kan inte stå heller typ.. :/ vet inte vad det är för fel!! Endel säger att det är benhinneinflamaton, men sen säger pappa att det kanske bara är växtvärk :'O aja, jag har ingen aning, men ont som f*n gör det :S Kan nog inte vara med på gympan på söndag :( eller jag vill, och jag brukar ALLTID vara med även om jag är sjuk, fast jag vet att det inte är bra så måste jag bara! :P Jag älskar gympan och det går bara inte att stanna hemma, eller att bara titta på!! :3 ...men asså jag tror att jag får be nån binda fast mej i en stol ett nätt så att jag stannar hemma och vilar mina ben, för snart så dör jag :( ... nej nu överdrev jag, men ja, som endel kanske vet så brukar jag säga så. :P

märker att jag babblar på ganska mkt nu, men det är bara för att jag skriver precis vad jag tänker, som där händer det mkt kan jag lova!! x)

Tror jag ska in och fortsätta kolla på fimlen nu som jag började kolla på innan, och ta en varm ris-påse på benen :') såå skönt!! (typ en sån sak att ha på axlarna som man värmer i micron, men den funkar lika bra på benen :P)
 
Min ögon är trötta nu, borde gå och lägga mej, klockan är ju faktiskt snart 12..! :'O Tror faktiskt att om jag lutade mej tillbaka i stolen och blundade, så skulle jag säkert sova på mindre än 2 min! xD

såå, sov gott, för det ska jag! .. och dröm sött också!, vilket jag ska försköka med iaf! :3

äh, vilken dålig humor jag har.. *orka skriva xD*

Nattiii <33  xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox blä

Kommentarer
Postat av: Emilie

Svar: Nej jag bytte till mjukisar sen :D

2007-12-15 @ 00:12:15
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, min har inte heller så mycket, fast om man jämnför med dig så har den det! ;) Jag har 176 gig kvar, men jag hade 236 från början, så därför har jag lite! :D

2007-12-15 @ 17:10:05
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0