Kladdmuffins <3

japp, idag blev faktiskt det som jag hade tänkt mej att göra gjort dvs. jag bakade mina kladdmuffinsar som blev supergoda, även om resten av dagen bara flugit förbi. Jag inte gjort mkt förutom muffinsarna, kollat på OTH (både på DVD och på TV :P), läst liite, och suttit vid datan. btw så går OTH numera bara på söndagar, vilket jag missat HELT, alltså bara en gång i veckan, samtidigt som jag har gympaträning, och jag kan ju säga att det suger! Det är fjärde sesongen som går nu och jag har väl missat några avsnitt, men ändå såfort jag sett ett avsnitt så vill jag bara se mer, mer och MER hela tiden. x) Jag älskar hur varje avsnitt får mej att antingen gråta av lycka eller sorg och bara längta  i h j ä l  mej tills nästa avsnitt! :')

Jag verkar också ha börjat gilla klementiner igen av någon konstig anledning :P inte för att jag inte har gillat själva klementinen, men jag har tyckt att det är alldeles för klabbigt att skala dom. xD Fast nu i jul har jag säkert ätit över 20 st :P och dom va inte det minsta kladdiga ^^, fast dom vi köpte igår är mer kladdiga än dom andra  va:(  altså: jag gillar bara okladdiga klementiner!    
...men hur ska jag veta vilka som är kladdiga och inte när jag ska köpa dom? x) haha.  

Min dator håller på att typ fixa sej sj på nått vis, sorterar nått eller vad pappa sa, så jag fick sitta vid familjens nu och skriva eftersom det inte är mitt fel att min data cp:ar, så ingen skäller på mej för att jag sitter här för en gångs skull! xD Fast nu ska jag kolla mer OTH (One Tree Hill, om det fortfarande är oklart.) och äta en klementin! :D ...fast nu låter datan i mitt rum massa = inte kul! :/ ...men jag får hoppas att dvd:n överröstar den! ;D

...btw; jag tog kort på kladdmuffinsarna innan, men jag orkar inte lägga upp dom nu, så jag antar att jag får lägga upp dom senare, när och om min dator blir färdig! :P

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0