Jullov!

Hej, sorry att jag inte ahr skrivit på ett tag, men jag ahr lixom inte haft tid eller orkat. Jullov nu iaf och det är jätteskönt! :)

Fick mina första betyg igår (13 vg, 2 g) så jag kan väl inte säga annat än att jag är nöjd! :P

Har staädat idag (m&p har städat) och så har jag suttit vid datan. Vi har tagit in granen och satt i belysningen. Pynta blir det imorron! :D

Längtar så till julafton nu så att jag får min presenter! Vet några redan och så har jag fått en, så jag vill bara ha resten NUUU! :P Kul att träffa släkten med (eller inte) men man ses ju inte så ofta, eller vi gör inte det iaf så man får lixom försöka stå ut x) först till mammas mostrar (mormors systrar) och så fira med mammas sida, sen när vi ätit och delat ut julklapparna så åker vi hem och så kommer farmor farbror och kusinen och så äter vi lite mer och förhoppningsvis kommer tomten (det gör den inte hos dom andra) och så får vi mer paket :D ...samma rutin som varje år xD men det är iaf skönt att veta hur det blir så slipper man tänka på det ^^,

Ska ge julklappen till min granne med som jag gjorde i syslöjden men som blev helt klar och fick ögon idag :) en turkos sjöhäst med hål i mitten så att man kan hålla i den (eller hålet är ganska litet, men den är ju till en bebis :P) Altså är den till min granne William som snart fyller 1 år (i jauari eller februari typ) :D så jag hoppas att han blir glad xD man vet ju aldrig med bebisar :P

aja, klockan är ganska mkt så jag får väl gå och lägga mej, antar att jag får jobba dubbelt så hårt imorron eftersom jag inte gjorde nått idag, det kommer nog far se till :s så jag behöver nog min sömn ;D

God Jul! :) Kram Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0