Inte-göra-något-speciellt-dagen! :D

Hej :)  Idag är det inte-göra-något-speciellt-dagen, eller ja, det är inte bestämt nått iaf så jag tänkte hitta på nått kul! :D Vaknade vid 12 (tror jag) sen så har jag kollat på ett (eller 2, vet inte xD) avsnitt av OTH <3 bara 2 dvd-skivor kvar nu :'( aja, sen så har jag börjat läsa lite i hp7 också :) fast jag tror nästan att det är roligare att läsa på eng än på svenska :P , för då är den ju inte översatt. Lena kan ju lixom ändra lite, och då är det ju inte J.K som skrivit. Egentligen så är det ju det, men inte riktigt :3 (om man får vara petig :P) Får inte riktigt samma känsla på svenska som jag får på eng. Samma med OTH, kollar alltid med eng text :') måste ha text för annars så hör man inte vad dom säger ibland, xP ..men med svensk text skulle det helt enkelt inte bli samma sak. ^^, ...hehe, babbel, babbel.. x)

Är iaf sugen på att baka kladd-muffins nu! :) (Kladdkak'e-smet fast i muffinsformar! <3) Är inte svårt att göra heller och tar inte såå lång tid... ^^,  och så har jag nått att mumsa på sen när jag fortsätter att läsa HP7/kolla på OTH!! :'D

Kanske kan fixa en bild på dom sen om jag orkar.. x) *lat*

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar; håller med skorna är riktigt fräcka! Men inget jag skulle våga ha på mig...rösta gärna på vilken skiss du tkr är finast på min blogg =) kram

2007-12-30 @ 17:53:19
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0