I'm all yours...

Lucia idag... 9:ornas va inte så jättebra, dom skulle tagit i mer på dom höga tonerna så skulle det inte skärt sig så :S ...sen kom gymnasiets till oss på samhall och typ alla flockades i korridoren xD gash va mkt folk :P dom sjöng superfint i stämmor och så va det killar med, vilket jag tycker är ett + ! :D inga instrumen heller utom en gitarr.

Vi fick saft och pepparkaror och sen så va det hamburgare till lunch! :D jaja.

aa, juste, sen så slutade vi tidigt idag (halv 2!!) superskönt! :) sen så gick min mikrofon sönder :@ (fast den funkar ganska bra nu igen för jag ''lagat'' den xD) så kollade jag på OC med <333 , fast jag saknar One Tree Hill! :'(

aja, ska fixa lite saker innan mixen, för jag har hand om presenterna till ledarna (var sin aladin-choklad låda :P) och så måste jag ta med mej kort att skriva på så ska vi fixa dom där ^^, aja, gotta rush!

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0