Gott Nytt År!

...vi får väl hoppas på det iaf! :P

Har bestämt mej för att  f ö r s ö k a  så gott jag kan att vara på bättre humör och vara possetiv 2008. Kommer inte bli lätt, men jag ska försöka och se hur länge det håller iaf :P ...2 minuter? ..eller kanske 2 månader? :) vi får se.

Annars så har jag väl typ samma nyårslöften som alla andra:

- Vara nyttigare (dvs. inte lika mkt godis mm.)
- Sova mer
- Sitta mindra vi datan
- Öva mer på läxorna (dvs. börja öva på läxorna xD)
- Hålla det städat och fint i mitt rum (vilket jag vet aldrig kommer funka)

OSV.

Ska som sagt  f ö r s ö k a  hålla så många som jag kan, så länge jag kan. :P

Gott Nytt År iaf :)

bye 2007, 2008 here I come! :P Hoppas att 2008 blir bättre!

aja, puss och hejdå för ikväll(och i år)! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0