Fixa bloggen!

jo, jag börjar verkligen störa mej på min blogg nu! Måste få tid till att fixa den! Men eftersom jag bara har ps på min egna sega dator och jag inte är på den så mkt på veckorna så blir det lixom inte av :(

...och som endel har påpekat så ska jag också försöka fixa tid till att lägga in bilden på min bdb x) saken är den att även om jag hade tid så fotarjag inte så mkt så jag har lixom så många bilder ^^,

aja, mixen va kul idag iaf! Längtar redan tills det börjar igen! :P Gjorde nästan sträckt-helskruv idag och jag hade knappt ont i benen heller! :D värsta gött! :)

shiet, skulle skrivit om träkol lr va det va tills imorron till grupparbetet :S aja, det får gå som det vill! x)

Sleep Tight !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0