*

Vet inte vad jag ska skriva , så därför blir det oftast bara att jag sitter och tittar på ett tomt inlägg och sen så skriver jag inget utan efter några minuter så stänger jag bara ner utan att ha skrivit nått.

Don't blame me, I just got nothin' to say.

Typ ingen som läser, så även om jag skriver nått så är det knapp nån som läser det ändå.

Äh, jag vet inte.. allt känns bara så hopplöst nu. Versta berg-och-dalbanan.. :S ibland kan jag vara jättelycklig och glad, men nästa minut är bara allt fel, sen blir jag plöttsligt glad igen. hehe, snacka om humörsvängningar! ..men ärligt så är det inte kul! :(

Jag har inget att säga, men ändå skulle jag kunna babbla och klaga och berätta hur länge som helst, bara jag börjat så.... oftast skriver jag precis vad jag tänker, och då blir det kaos ibland och ingen fattar överhuvud taget. men ändå skulle jag kunna berätta allt om vad som hänt, vad jag fått i julkalpp mm. fast det skulle bli ett väldigt långt inlägg om jag fortsätter såhär och jag orkar inte dt + att knappt någon läser, och ingen bryr sej.

och eftersom ingen kommenterar annars så om nån skulle råka läsa detta, och nu vara påväg att skriva en kommentar, så gör inte det. jag orkar inte det, då känns allt bara mer patetiskt än det redan är. x)

jahopp, helt plöttsligt blev jag glad igen, och nu ska jag nog gå och kolla på One Tree Hill som jag fick första säsongen i julklapp av min kusin! :D ÄLSKAR OTH! :P När det gick på TV:n så när pappa kom in i vardagsrummet när han kom hem efter jobbet så frågade han ''idag igen? skärp dej!  xD'' för då satt jag där och lipade, antingen för att det va så lyckligt eller för att det va så sorgligt xD *asg* ..nej men jag kna inte hjälpa det, det bara blir så helt enkelt! :P höll på att kolla på ett avsnitt innan idag, men då va vi tvugna att åka på kalas :/ så jag fick inte se slutet! Kom på det nu så nu drar jag! :D

Ps. jag vet att jag är patetisk men orka bry sej. (ok, jag bryr mej men aaaaah orka.)

OTH, here I come! :'D


Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0