Duktig Vicky! :)

Ja, idag har jag varit duktig, och nu är hela rummet städat! ...eller tja.. färdigt för nästa veckas julstädning iaf! :) Riktigt nöjd är jag i vilket fall! Ska fixa nya lakarn med idag, och sen blir resten nästa vecka :) iofs nya lakarn då med, och förhoppningsvis också nya gardiner :) Grannarna har redan julfint inne hos sej. Röda gardiner överallt i alla fönster och allt. Bara det gör att det ser riktigt juligt ut! Synd att vi bara har röda gardiner till köket :(

Konfa idag med, ganska kul. Jag och Ellen gick tillsammans på nattvarden, för nu när vi har gått igenom den på läsningen så får vi ta den. Sen gick jag med ewwe hem :) ...kul att träffa allt folk som vi inte träffar annars (vi som går på samhall) eftersom vi typ aldrig är på tranäng. ...för att byta ämne så vet jag inte om jag vill gå kvar på samhall nästa år eller om jag vill att det ska vara färdigbyggt så att vi kan få flytta till tränäng :/ ...svårt det där! Det är ju inte så mkt folk på samhall och det är ganska lungt. Vill man ha ett grupprum för sej sj så är det lixom inga problem :) Men sen så är det ju som sagt folk på tranäng som man skulle vilja träffa lite mer dårå :P

Gotta' rush, ska med och handla nu! m&p står och stampar i hallen! x)

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0