After today comes tomorrow.

ok, dt gick superbra på uppvisningen och jag är superglad. Har dock en jävla huvudvärk efter allt skrikande och hejjande på dom andra x) sen så räcker det ju inte med det, utan jag är jävligt trött och har massa att göra tills imorron. Tandläkare, matteprov, franskaprov mm. aja, det får väl gå som det vill, jag orkar då inte göra nått åt det nu, bättre att vara utvilad tills imorron! :)
...så nu ska jag bara duscha snabbt och sen i säng, (ja, snabbt!) men det blir nog ganska sent ändå som vanligt... :/

Längtar iaf till gympan nu. ska fan lära mej två flickisar åtminstone! :D jodå, än har jag inte gett upp ;D

Fick värsta julkänslan idag med :') såå mysigt! ^^,  läängtar efter snö nu :D ...ska nog försöka mej på att åka snowborad iår (igen), det gick ju inte så bra förra året xD menmen, man måste ju alltid börja med nått ;D som sagt, än har jag inte gett upp. Man måste kämpa för det man vill :)

....lite julmusik :)




God jul! :')  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0