3,5 timmar på ica. xD

jaa, det längsta jag NÅGONSIN varit i en mataffär, och nog det roligaste jag haft i en också.. :P

Jag, Julia, Linn och Linnea har sålt 32 bingokalendrar på 3,5 timmar, det är mktmkt mer än vad jag räknade med! :) ...det blir också  8 st var att lägga till i tävlingen som gympan har om vem som sålt flest lotter! :D

haha, vår bildlärare kom när vi vart där ett tag och så jagade vi nästan ut honom ur affären (vi skojjade, och han med) medans han låtsasropade ''lämna mej ifred'' och la pekfingrarna i kors mot oss, haha det skulle ni ha sett! xD

...och när vainu kom och jag och linnea var desperata för att få sålt den sista (så att det skulle bli jämnt, och vi kunde gå hem) men han hade bara en tjugo och frågade om vi tog kort, så sa linnea ''javisst :D'' och räckte ut handen, haha. man var tvungen att vara där för att fatta (eller inte), men det va den roligaste fredan på ganska länge iaf :)

Den sista blev iaf såld när jag för första gången äntligen hann säga hela ''vill du köpa en julkaledner, och stödja tranemo gymnastikförening?'' ,, har inte hunnit längre än till ''julkalender'' innan, eller så hinner man inte ens dit. :P

Va iaf kul, och så har vi gjort en god gärning för föreningen samtidigt som vi får större chans att vinna med! :D

...nu blir det ner på långfredag. Tråkigt, men jag måste för vi ska kolla på en ny mp3 till mej och så ska jag lämna en sak till Linn som hon glömde :P

Later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0