hej!

Just nu sitter jag och håller tummarna för att ddb ska ha tid att hjälpa mig. För jag behöver verkligen det, och för det andra så hoppas jag på att han vet hur jag ska fixa det! :P

Sen eftersom knappast någon har lösenödet hit så kan jag ju skriva lite saker som jag planerar att fixa hit.

* bloggkoll
* google översättning

(jag ska fylla på när jag kommer på mer sen :P)


Sen är det mkt kvar med själva designen också, även om jag nu får hjälp. positionering, fixa menyerna, färger osv. (:


men ja.


 












Till lari om du nu tittar in
. :)


1.kolla min menyer, dom ska sitta fast så att när jag scrollar så stannar de där de är. Det borde väl inte vara så svårt att fixa va? men jag kan inte komma på hur man skulle kunna göra! :(


2. det har hänt något konstigt med själva content också som du kanske ser, kan du kolla vad som har hänt där med? när du ändå är här lixom :P annars så fixar jag nog det själv efter lite trixning ;D så det är inte så viktigt (:


3. om det är lättare att svara till min e-mail så stod den i kommentaren som jag skrev till dig (:


4. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0